2009. november 27., péntek

Czakó István: Nem szeretem Gálvölgyit, de …


Őszintén nem szeretem Gálvölgyi Jánost, mert szerintem gerinctelenül eladta magát, nem törődve a megrendelők kilétével. Persze az is lehet, hogy a lehetséges megrendelők közül jobban ismeri a résztvevőket, mint én. Aljas gonosz vagy még aljasabb gonosz között nem igazán lehet választani.




Az viszont tény, hogy a humora egyre jobb. (Lehet, hogy annyi pénzért sokaknak lenne kedvük viccelni.). A tehetség mindenképpen önmagáért beszél. Eléggé perverz helyzet, hogy egy olyan ember produkcióját nézem, akit – kimondom: a Heti Hetesben (s engedjék meg, hogy csak így nevezzem – Heti Gennyesben) nyújtott rettentő silány, talpnyaló, szégyenletes szereplése miatt – kimondottan megutáltam.

Mindezek ellenére a humora tetszik. Amit ma este tálalt elénk, remek volt. Sok olyan kényes területre mutatott rá, ami súlyos része életünknek.

Tisztában vagyok azzal, hogy “Kommunista kutyából nem lesz demokrata szalonna!” (ez Kövér Lászlóra is vonatkozik!). De az igazság párt-független. Nem ismerem a művész úr ideológiai beállítottságát, bár erősen igyekszik azt definiálni, de fontos lenne, hogy mérvadó művészeink (a haza szolgálatában) igyekeznének segíteni honfitársaink eligazodásában, tiszta szívvel, őszinte hazaszeretettel. Ez minden hazáját szerető, felelősen gondolkozó, erkölcsös és etikus életű polgártárs kötelessége. (“Bátorság és hazánk szeretete!!!”)

Kívánom, hogy művészeink – elhagyva a ripacskodást – valódi értékeiket hazánk, népünk szolgálatába állítsák.

ISTEN ÓVJA MAGYARORSZÁGOT! (Ha van még értelme – szerinte)

Czakó István

Nemzeti InternetFigyelő

Nincsenek megjegyzések: